charlottedg.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Charlotte

Reacties

Reacties

Frans en Jose

Hallo Charlotte,
Fijn dat je het totale reisbedrag bij elkaar gekregen hebt.
We wensen je veel succes, sterkte en klus plezier in Sarajevo.
Groetjes,
Frans en Jose.

Ger en Ans

Hoi Charlotte,

Het avontuur gaat beginnen, we wensen je een goede reis.
We hopen dat het allemaal gaat lukken daar, maar we kennen je......dat gaat helemaal goed komen. Je weet van aanpakken!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve groetjes en een dikke kus.

Ger en Ans

Piet en Carla

Hoi lieve Char


ik heb je bericht ontvangen, wij denken maar zo, geen nieuws goed nieuws, hopelijk gaat alles daar op rolletjes
en heb je ook nog tijd om te genieten

kusjes en groetjes aan iedereen xxxxxxxxxx

Lucia Roelofs

Ik heb via oma Fien deze site-info gekregen, ik wens
je veel succes toe!!!!!!
Groetjes van Lucia Hans Ilone Lianne Daphne en Isabel Roelofs XXX

Ramon, mariel, marc en tim

lieve charlotte,

leuk om je ervaringen zo te lezen en de foto's te bekijken !
we zijn blij dat je weer heelhuids terug bent.

Liefs, de toontjes xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!